Ako spustiť Qerko
Pred spustením Qerka vo vašom podniku je potrebné pripraviť niekoľko vecí. V tejto sekcii sme zhrnuli niekoľko bodov, na ktoré netreba zabudnúť.
So všetkým vám radi pomôžeme. Neváhajte sa obrátiť na svojho servisného technika pre pomoc s nasadením Qerka vo vašom podniku.
1. Overte vaše hardvérové a softvérové vybavenie
Pre používanie Qerka je potrebné:
- Mať systém Portos vo verzii 4 a novšej 
- Mať Portos API nainštalovanú na počítači, ktorý: - používa operačný systém Windows 10 alebo novší (neodporúčame Windows 7 alebo 8) 
- je k internetu pripojený pomocou sieťového káblu (neodporúčame Wifi pripojenie) 
 
2. Vytvorte zóny a stoly
V prípade, ak budete prijímať nielen predom platené take-away objednávky, ale umožníte hosťom platiť či objednávať na účty priradené k stolom, na stoloch vo vašom podnilku je potrebné rozmiestniť QR kódy, ktoré sú súčasťou inštalačného balíka, ktorý získate po podpise zmluvy od spoločnosti Qerko.
QR kódy sú bežne vyhotovené vo forme nálepiek. V prípade, ak si neželáte použiť na stoly nálepky, vhodnou alternatívou je použitie drevených kociek. Odporúčané je však použitie nalepovacích QR kódov.
Zóny a stoly je možné spravovať v aplikácii BackOffice, v časti Nastavenia - Zóny.
3. Pripravte jedálny lístok
Ak budú vaši hostia cez Qerko nielen platiť, ale aj objednávať či doobjednávať, je vhodné pripraviť jedálny lístok.
Ako pripraviť kvalitný jedálny lístok?
- Odstráňte neaktuálne tovary. 
- Opravte gramatické chyby či chýbajúci diaktritiku. 
- Nezabudnite na pútavé fotografie. 
- K tovarom, ktoré si to žiadajú, je možné doplniť tzv. "modifkátory", vďaka ktorým môže hosť bližšie upresniť želaný spôsob prípravy svojho jedla či nápoju. 
Všetky tipy ohľadom prípravy kvalitného a pútavého digitálneho jedálneho lístka nájdete tu.
4. Spárujte stoly s QR kódmi
Každý QR kód je potrebné v prostredí "Qerko restaurant admin" spárovať so stolom. Pre prístup do rozhrania Qerko restaurant admin kontaktujte technickú podporu Portos.
Last updated
Was this helpful?
