Ako spustiť Qerko
Pred spustením Qerka vo vašom podniku je potrebné pripraviť niekoľko vecí. V tejto sekcii sme zhrnuli niekoľko bodov, na ktoré netreba zabudnúť.
So všetkým vám radi pomôžeme. Neváhajte sa obrátiť na svojho servisného technika pre pomoc s nasadením Qerka vo vašom podniku.
1. Overte vaše hardvérové a softvérové vybavenie
Pre používanie Qerka je potrebné:
Mať systém Portos vo verzii 4 a novšej
Mať Portos API nainštalovanú na počítači, ktorý:
používa operačný systém Windows 10 alebo novší (neodporúčame Windows 7 alebo 8)
je k internetu pripojený pomocou sieťového káblu (neodporúčame Wifi pripojenie)
2. Vytvorte zóny a stoly
V prípade, ak budete prijímať nielen predom platené take-away objednávky, ale umožníte hosťom platiť či objednávať na účty priradené k stolom, na stoloch vo vašom podnilku je potrebné rozmiestniť QR kódy, ktoré sú súčasťou inštalačného balíka, ktorý získate po podpise zmluvy od spoločnosti Qerko.
QR kódy sú bežne vyhotovené vo forme nálepiek. V prípade, ak si neželáte použiť na stoly nálepky, vhodnou alternatívou je použitie drevených kociek. Odporúčané je však použitie nalepovacích QR kódov.
Zóny a stoly je možné spravovať v aplikácii BackOffice, v časti Nastavenia - Zóny.
3. Pripravte jedálny lístok
Ak budú vaši hostia cez Qerko nielen platiť, ale aj objednávať či doobjednávať, je vhodné pripraviť jedálny lístok.
Ako pripraviť kvalitný jedálny lístok?
Odstráňte neaktuálne tovary.
Opravte gramatické chyby či chýbajúci diaktritiku.
Nezabudnite na pútavé fotografie.
K tovarom, ktoré si to žiadajú, je možné doplniť tzv. "modifkátory", vďaka ktorým môže hosť bližšie upresniť želaný spôsob prípravy svojho jedla či nápoju.
Všetky tipy ohľadom prípravy kvalitného a pútavého digitálneho jedálneho lístka nájdete tu.
4. Spárujte stoly s QR kódmi
Každý QR kód je potrebné v prostredí "Qerko restaurant admin" spárovať so stolom. Pre prístup do rozhrania Qerko restaurant admin kontaktujte technickú podporu Portos.
Last updated
Was this helpful?