Úvod do Pokladne

Úvod do aplikácie PORTOS Pokladňa

PORTOS Pokladňa je aplikácia určená pre personál, ktorý vyhotovuje pokladničné doklady. Medzi hlavné úlohy, s ktorými Vám aplikácia PORTOS Pokladňa pomôže, patrí:

  • vytvorenie pokladničných dokladov

  • rýchly prehľad štatistík predaja

  • prezeranie histórie vystavených dokladov

  • vykonanie hotovostného vkladu a výberu

  • tlač všetkých typov uzávierok, kópie dokladu alebo mincovky

Aplikáciu je možné používať v "klasickom" režime určenom pre prácu s klávesnicou, ale aj v "dotykovom" režime, vhodnom pre prácu s dotykovou obrazovkou.

Tip: Ak potrebujete na predajnom mieste používať viac pokladníc, systém PORTOS Vám umožňuje zapojiť ľubovolné množstvo počítačových pokladníc alebo mobilných aplikácii PORTOS Mobilný čašník. Systém je kompletne prepojený, všetky doklady tak vidíte naraz na každom pripojenom zariadení.

Softvérové a hardvérové požiadavky

Názov

Popis

Operačný systém

Windows 7 SP1 alebo novší (podporovaná 32-bit aj 64-bit verzia)

.NET Framework

4.6.1 alebo novší

Operačná pamäť (RAM)

4GB

Rozlíšenie obrazovky

Minimálne 1024 x 768

Inštalácia

Pre správnu funkčnosť aplikácie PORTOS Pokladňa musí byť na počítači (alebo v rámci lokálnej siete) nainštalovaná služba PORTOS API.

S inštaláciou aplikácie PORTOS Pokladňa a jej správnym nastavením vám pomôže Vaše servisné stredisko.

Odinštalovanie

Aplikáciu PORTOS Pokladňa je možné z počítača odstrániť cez ovládací panel operačného systému, v sekcii "Programy - Odinštalovať program". V zozname aplikácií zvoľte aplikáciu "PORTOS Pokladňa" a stlačte tlačidlo "Odinštalovať".