Úvod do Pokladne

Úvod do aplikácie PORTOS Pokladňa
PORTOS Pokladňa je aplikácia určená pre personál, ktorý vyhotovuje pokladničné doklady. Medzi hlavné úlohy, s ktorými Vám aplikácia PORTOS Pokladňa pomôže, patrí:
  • vytvorenie pokladničných dokladov
  • rýchly prehľad štatistík predaja
  • prezeranie histórie vystavených dokladov
  • vykonanie hotovostného vkladu a výberu
  • tlač všetkých typov uzávierok, kópie dokladu alebo mincovky
Aplikáciu je možné používať v "klasickom" režime určenom pre prácu s klávesnicou, ale aj v "dotykovom" režime, vhodnom pre prácu s dotykovou obrazovkou.
Tip: Ak potrebujete na predajnom mieste používať viac pokladníc, systém PORTOS Vám umožňuje zapojiť ľubovolné množstvo počítačových pokladníc alebo mobilných aplikácii PORTOS Mobilný čašník. Systém je kompletne prepojený, všetky doklady tak vidíte naraz na každom pripojenom zariadení.

Softvérové a hardvérové požiadavky

PORTOS Pokladňa

Názov
Popis
Operačný systém
Minimálne: Windows 7 SP1, 32-bit aj 64-bit verzia. Odpočúčané: Windows 10 (alebo novší), 64-bitová verzia.
Softvérové požiadavky
.NET 6.0
Operačná pamäť (RAM)
4GB
Rozlíšenie obrazovky
Minimálne: 1024x768
Odporúčané: "HD Ready" rozlíšenie (1280x720) alebo väčšie

Inštalácia

Pre správnu funkčnosť aplikácie PORTOS Pokladňa musí byť na počítači (alebo v rámci lokálnej siete) nainštalovaná služba PORTOS API.
S inštaláciou aplikácie PORTOS Pokladňa a jej správnym nastavením vám pomôže Vaše servisné stredisko.

Odinštalovanie

Aplikáciu PORTOS Pokladňa je možné z počítača odstrániť cez ovládací panel operačného systému, v sekcii "Programy - Odinštalovať program". V zozname aplikácií zvoľte aplikáciu "PORTOS Pokladňa" a stlačte tlačidlo "Odinštalovať".
Odinštalovanie aplikácie PORTOS Pokladňa v ovládacom paneli systému Windows