PORTOS Dokumentácia
  • 👋Úvod
  • ⛑️FAQ - často kladené otázky
  • eKasa
    • Nová on-line pokladnica
      • Žiadosť o pridelenie kódu
      • Stiahnutie údajov
      • Uvedenie do prevádzky
  • Začíname
    • Ako získať PORTOS
  • BackOffice
    • Úvod do aplikácie BackOffice
    • Ako otvoriť aplikáciu BackOffice
  • Nastavenie systému
    • Úvod do nastavení systému
    • Objednávkové zariadenia
      • Štítkovacie tlačiarne
    • Fiskálne tlačiarne
    • Zariadenia
    • Používatelia
    • Sklady
    • Tovarové skupiny
    • Zóny
    • Zákaznícke účty
      • Koncepty vernostného systému
    • Platidlá
    • Kurzový lístok
    • Triedy DPH
    • Číselníky skladových pohybov
    • Údaje o podnikateľovi
  • Štatistiky
    • Úvod do štatistík
  • Skladové hospodárstvo
    • Úvod do skladového hospodárstva
    • Tovary
      • Typy tovarov
      • Prezeranie existujúcich tovarov
      • Vytvorenie nového tovaru
      • Úprava tovaru
      • Vymazanie tovaru
    • Modifikátory
    • Skladové pohyby
      • Typy skladových pohybov
      • Prezeranie existujúcich skladových pohybov
      • Vytvorenie nového skladového pohybu
      • Úprava skladového pohybu
      • Vymazanie skladového pohybu
    • Inventúry
      • Vytvorenie novej inventúry
      • Export a tlač inventúry
      • Import inventúry zo súboru
      • Pokračovanie v začatej inventúre
      • Ukončenie inventúry
      • Prezeranie predošlých inventúr
      • Export histórie inventúr
    • Obchodní partneri
      • Prezeranie obchodných partnerov
      • Vytvorenie nového obchodného partnera
      • Úprava obchodného partnera
      • Vymazanie obchodného partnera
  • ♻️Slovensko zálohuje
    • Zálohovanie PET fliaš a plechoviek
  • Pokladňa
    • Úvod do Pokladne
      • Inštalácia a odinštalovanie
    • Používateľské rozhranie
      • Hlavná Ponuka
      • Prispôsobenie používateľského rozhrania
    • Prihlásenie a Odhlásenie
      • Prispôsobenie prihlásenia
    • Otvorené účty
      • Zoznam zón
      • Zobrazenie zoznamu účtov a stolov
      • Vytvorenie účtu
      • Vymazanie účtu
      • Zmena účtujúceho
      • Zmena umiestnenia
      • Spojenie účtov
      • Zmena typu nákupu
      • Predbežný účet
    • Obrazovka predaja
      • Zoznam tovarov
      • Zoznam tovarových skupín
      • Vyhľadanie tovaru
      • Pridanie tovaru do účtu
      • Zľava na celý účet
      • Premenovanie účtu
      • Priradenie zákazníckeho účtu
      • Rozdelenie účtu
      • Uzatvorenie účtu
    • Uzatvorené účty
      • Zmena spôsobu platby
      • Vrátenie tovaru
      • Zrušenie dokladu
    • Štatistiky
    • Uzávierky
    • Vklad a Výber
    • Kópia dokladu
    • Mincovka
    • Pultový predaj
    • Rozšírenia
      • Platobný terminál
      • Hotovostný automat
      • Samoobslužná pokladňa
      • Zákaznícky displej
      • Váha
      • Zákaznícke účty
      • Poukazy
      • Online objednávky
      • Výmazy pri predaji
  • Mobilný čašník
    • Úvod do Mobilného čašníka
      • Inštalácia
      • Nastavenia
    • Prihlásenie a odhlásenie
    • Otvorené účty
      • Vytvorenie nového účtu
    • Obrazovka predaja
      • Pridanie tovaru do účtu
      • Detail účtu
      • Tlač predbežného účtu
    • Rozdelenie účtu
    • Uzatvorenie účtu
    • Uzávierky
    • Uzatvorené účty
      • Zrušenie dokladu
    • O zariadení
  • Link
    • Úvod do aplikácie Link
    • Import a export údajov
      • Export predaja
      • Tovar
      • Zákaznícke účty
    • Synchronizácia s KROS Omega
    • Štatistiky predaja
    • Pohyby na skladovej karte
    • Vytvorenie vlastných reportov zo systému
  • Online objednávky
    • Úvod do online objednávok
    • Inštalácia
    • Nastavenia
    • Objednávky z Adaptee Gastro
    • Objednávky z Bistro.sk
    • Objednávky z vlastného eShopu
  • Rozšírenia
    • ANS
    • Bistro.sk (Just Eat Takeaway)
    • Expose
    • Qerko
      • Ako spustiť Qerko
      • Digitálny jedálny lístok
      • Nastavenia
    • Wolt
    • WooCommerce
  • Zberný terminál
    • Úvod do aplikácie zberný terminál
    • Inštalácia a odinštalácia
    • Nastavenia
    • Snímanie položiek
    • Prenos nasnímaných údajov zo zberného terminálu do inventúry
  • Údržba
    • Záloha databázy
    • Vzdialený prístup
    • Aktualizácia systému
  • Ostatné
    • Integrácia
  • Licenčné podmienky
  • Web produktu
  • Technická pomoc
  • Autori riešenia
Powered by GitBook
On this page
  • Nastavenie
  • Krok 1: Nastavenie aplikácie PORTOS Online objednávky
  • Krok 2: Otvorenie nastavení integrácie v Adaptee Gastro
  • Krok 3: Kopírovanie nastavení zo systému Adaptee Gastro
  • Krok 4: Uloženie nastavení v aplikácii Online objednávky
  • Krok 5: Aktivácia prepojenia v systéme Adaptee Gastro
  • Krok 6: Prepojenie so skladovým hospodárstvom

Was this helpful?

  1. Online objednávky

Objednávky z Adaptee Gastro

Tento článok popisuje postup, ako prepojiť objednávkový systém Adaptee Gastro s pokladničným systémom PORTOS.

PreviousNastaveniaNextObjednávky z Bistro.sk

Last updated 3 years ago

Was this helpful?

Vďaka integrácii so systémom Adaptee Gastro sa môžu objednávky z Vášho webu poháňaného systémom Adaptee Gastro preniesť priamo do pokladničného systému PORTOS, kde objednávku potvrdíte jediným kliknutím.

Nastavenie

Pre spojenie systému PORTOS so systémom Adaptee Gastro je potrebné vykonať kroky popísané nižšie:

Krok 1: Nastavenie aplikácie PORTOS Online objednávky

Otvorte aplikáciu PORTOS Online objednávky a stlačte tlačidlo nastavení v pravom hornom rohu.

Po otvorení nastavení nájdite sekciu Online objednávky - eShop.

V tejto sekcii upravíme nasledovné:

  • Zapneme prepínač Používať prepojenie s online objednávkami

  • Do políčka Názov prepojenia môžeme vložiť Adaptee

  • Uistíme sa, že v políčku Verzia komunikačného protokolu je vybraná hodnota 1.

Nasledujúce tri nastavenia musíme získať zo systému Adaptee Gastro:

  • API kľúč

  • URL adresa zoznamu objednávok

  • URL adresa spracovania objednávky

Krok 2: Otvorenie nastavení integrácie v Adaptee Gastro

Vo webovom prehliadači otvorte rozhranie pre správu systému Adaptee Gastro a prihláste sa. V ponuke na ľavej strane otvorte sekciu Integrácie - Portos.

Krok 3: Kopírovanie nastavení zo systému Adaptee Gastro

V pravej časti obrazovky sa nachádzajú informácie, ktoré budeme kopírovať do nastavení aplikácie PORTOS Online objednávky.

Hodnotu z políčka Integrační klíč skopírujeme do políčka API kľúč v nastaveniach aplikácie PORTOS Online objednávky. V prípade, ak je políčko integrační klíč prázdne, najskôr vložíme náhodné znaky pozostávajúce z písmen a čísel.

Zvyšné dve nastavenia nájdeme v časti "URL adresy pro aplikaci Portos online objednavky".

Text v políčku URL adresa seznamu objednávek z rozhrania Adaptee Gastro skopírujeme do políčka URL adresa zoznamu objednávok v nastaveniach aplikácie PORTOS Online objednávky.

Text v políčku URL adresa zpracování objednávky z rozhrania Adaptee Gastro skopírujeme do políčka URL adresa spracovania objednávky v nastaveniach aplikácie PORTOS Online Objednávky.

Krok 4: Uloženie nastavení v aplikácii Online objednávky

Pre uloženie nastavení v aplikácii Online objednávky stlačíme tlačidlo ULOŽIŤ (v hornom pravom rohu). Aplikáciu PORTOS Online objednávky vypneme a opäť zapneme, aby sa prejavili všetky zmeny v nastaveniach.

Krok 5: Aktivácia prepojenia v systéme Adaptee Gastro

Vrátime sa do správcovského rozhrania systému Adaptee Gastro, kde zapneme prepínač pri texte Feed objednávek aktivní. Stlačíme tlačidlo Uložit a zůstat.

ďalej v pravej hornej časti, vedľa používateľského mena, klikneme na trojuholník, čím sa nám rozbalí ponuka, v ktorej zvolíme položku "Nastavení gastro".

Otvorí sa obrazovka s nastaveniami, v ktorej zvolíme záložku "Nastavení aplikace". V tejto záložke aktivujeme dve nastavenia:

  • Automaticky přijímat objednávky

  • Automaticky objednávky zařadit do přípravy a automatický tisk

Následne stlačíme Uložit a přejít na seznam.

Krok 6: Prepojenie so skladovým hospodárstvom

Ak v pokladničnom systéme PORTOS používate skladové hospodárstvo pre evidenciu skladových zostatkov surovín, je potrebné produkty v systéme Adaptee Gastro spárovať s tovarmi v systéme PORTOS.

V správcovskom rozhraní systému Adaptee Gastro zvolíme v ponuke na ľavej strane možnosť Produkty. V tabuľke produktov nájdeme produkt, ktorý chceme upraviť a stlačíme ikonku ceruzky.

V obrazovke editácie produktu prejdeme na záložku Integrace, kde do políčka Univerzální ID exerního systému vložíme číslo tovaru, pod ktorým je evidované v pokladničnom systéme PORTOS.

Následne stlačíme tlačidlo Uložit a přejít na seznam. Takýmto spôsobom vložíme čísla v každom tovare, pre ktorý chceme udržiavať správne skladové zostatky.

V prípade, ak potrebujeme zistiť číselné označenie tovaru v pokladničnom systéme PORTOS, otvoríme aplikáciu PORTOS BackOffice a po prihlásení zvolíme v hlavnej ponuke na ľavej strane v skupine SKLAD možnosť Tovary. V tabuľke tovarov nájdeme požadovaný tovar a prejdeme do jeho náhľadu kliknutím na ikonu troch bodiek v príslušnom riadku tabuľky a následne zvolením možnosti Náhľad.

Po otvorení náhľadu tovaru je možné vidieť číslo, pod ktorým je evidované v systéme PORTOS.

Týmto je proces spárovania pokladničného systému PORTOS s objednávkovým systémom Adaptee Gastro dokončený.

Význam ostatných nastavení je popísaný v článku .

Objednávky z vlastného eShopu
Tlačidlo na vstup do nastavení v aplikácii PORTOS Online objednávky
Sekcia "Online objednávky - eShop" v nastaveniach aplikácie PORTOS Online objednávky
Nastavenia integrácie so systémom PORTOS v správcovskom rozhraní Adaptee Gastro
Aktivácia prepojenia so systémom PORTOS v správcovskom rozhraní Adaptee Gastro
Zoznam produktov v správcovskom rozhraní Adaptee Gastro
Editácia produktu v správcovskom rozhraní Adaptee Gastro
Zoznam tovarov v aplikácii PORTOS BackOffice