Úvod do Pokladne
Úvod do aplikácie PORTOS Pokladňa
PORTOS Pokladňa je aplikácia určená pre personál, ktorý vyhotovuje pokladničné doklady. Medzi hlavné úlohy, s ktorými Vám aplikácia PORTOS Pokladňa pomôže, patrí:
vytvorenie pokladničných dokladov
rýchly prehľad štatistík predaja
prezeranie histórie vystavených dokladov
vykonanie hotovostného vkladu a výberu
tlač všetkých typov uzávierok, kópie dokladu alebo mincovky
Aplikáciu je možné používať v "klasickom" režime určenom pre prácu s klávesnicou, ale aj v "dotykovom" režime, vhodnom pre prácu s dotykovou obrazovkou.
Tip: Ak potrebujete na predajnom mieste používať viac pokladníc, systém PORTOS Vám umožňuje zapojiť ľubovolné množstvo počítačových pokladníc alebo mobilných aplikácii PORTOS Mobilný čašník. Systém je kompletne prepojený, všetky doklady tak vidíte naraz na každom pripojenom zariadení.
Softvérové a hardvérové požiadavky
PORTOS Pokladňa
Názov | Popis |
Operačný systém | Minimálne: Windows 7 SP1, 32-bit aj 64-bit verzia. Odpočúčané: Windows 10 (alebo novší), 64-bitová verzia. |
.NET Framework | verzia 4.7.2 (alebo novšia) |
Operačná pamäť (RAM) | 4GB |
Rozlíšenie obrazovky | Minimálne: 1024x768 Odporúčané: "HD Ready" rozlíšenie (1280x720) alebo väčšie |
Inštalácia
Pre správnu funkčnosť aplikácie PORTOS Pokladňa musí byť na počítači (alebo v rámci lokálnej siete) nainštalovaná služba PORTOS API.
S inštaláciou aplikácie PORTOS Pokladňa a jej správnym nastavením vám pomôže Vaše servisné stredisko.
Odinštalovanie
Aplikáciu PORTOS Pokladňa je možné z počítača odstrániť cez ovládací panel operačného systému, v sekcii "Programy - Odinštalovať program". V zozname aplikácií zvoľte aplikáciu "PORTOS Pokladňa" a stlačte tlačidlo "Odinštalovať".
Last updated